Contact تماس با ما
Video Clips ويدئو
مشخصات فيلمها
English Site   English Site
 
 
آخرين فيلمها
خوابهای دنباله دار
خوابهای دنباله دار(1388)
گالري عكس ، تيزر
بچه هاي ابدي
بچه هاى ابدى(1385)
گالري عكس ، تيزر
روياي خيس
روياي خيس(1384)
گالري عكس ، تيزر
شمعي در باد
شمعي در باد(1382)
گالري عكس ، تيزر
عشق بدون مرز
شمعي در باد(1382)
گالري عكس ، تيزر
 
 
   
   
       تاريخ درج خبر :2/2/88

داور بخش فيلم نهمين جشنواره منطقه‌اي سينماي جوان گفت: پرداختن به مضامين محلي و منطقه‌اي از نكات مثبتي بود كه در جشنواره‌هاي قبلي وجود نداشت

پوران درخشنده امروز در بوشهر اظهار داشت: اين موضوع كه فيلم‌سازان در اين جشنواره از داشته‌ها و فرهنگ مناطق خود فيلم ساخته بودند خيلي جالب بود.
وي افزود: در هر سه بخش توانستيم فيلم‌هاي قابل قبولي را به دست آوريم و نشانه‌هايي از نگاه درست فيلم‌سازي در آثار فيلم‌سازان وجود داشت اما ايرادهايي از نظر تكنيك در آثار نيز ديده مي‌شد.
درخشنده ادامه داد: چيزي كه براي من در اين جشنواره ارزشمند بود رفتن به دنبال هويت بود اما هنوز براي ديدن چند فيلم كوتاه خوب فاصله داريم و براي ارتباط خوب برقرار كردن با مخاطب نياز به كار بيشتري است.
وي در پاسخ به اين سئوال كه تلويزيون چقدر به فيلم كوتاه و آثار فيلم‌سازان كمك مي‌كند، گفت: تلوزيون خيلي بايد براي حفظ و حراست از گنجينه‌هاي تاريخي مناطق از طريق فيلم كوتاه كمك كند، تلوزيون بايد از كارهاي جوانان در عرصه فيلم كوتاه استفاده كرده و آنان را وادار كند تا ناگفته‌هاي منطقه را پيدا كنند.
اين كارگردان سينما يادآور شد: شبكه چهار سيما اين فرصت را براي نمايش آثار فيلم‌سازان كوتاه و مستند به وجود مي‌آورد اما بايد به بحث حمايت در توليد و نمايش و اكران فيلم‌هاي كوتاه نيز توجه شود.
داور بخش فيلم نهمين جشنواره منطقه‌اي سينماي جوان گفت: نشانه‌هايي در فكر و انديشه در آثار اين جشنواره ديدم اما يكي از فيلم‌هاي بچه‌هاي بوشهر به نام «حراجي سكوت» را پسنديدم، حس و حالي كه اين فيلم به من داد، فضاهايي كه از دست رفت، صداي پا، صداي حرف‌هاي انگليسي‌ها كه شنيده مي‌شد خيلي زيبا بود و من از قالب و حرفي كه اين فيلم براي گفتن داشت لذت بردم.
وي استفاده از موسيقي، افكت و تدوين درست، تصويربرداري، نورپردازي را از ويژگي‌هاي خوب جشنواره امسال ذكر كرد.

بازگشت >>
جستجو
بولتن جشنواره فيلم شهر - اسفند87
بولتن جشنواره فجر 27 - 21 بهمن 87
>> تمام بريده هاي جرايد <<