Contact تماس با ما
Video Clips ويدئو
مشخصات فيلمها
English Site   English Site
 
 
آخرين فيلمها
خوابهای دنباله دار
خوابهای دنباله دار(1388)
گالري عكس ، تيزر
بچه هاي ابدي
بچه هاى ابدى(1385)
گالري عكس ، تيزر
روياي خيس
روياي خيس(1384)
گالري عكس ، تيزر
شمعي در باد
شمعي در باد(1382)
گالري عكس ، تيزر
عشق بدون مرز
شمعي در باد(1382)
گالري عكس ، تيزر
 
 
   
   
       تاريخ درج خبر :3/6/89

پوران درخشنده: سینمای کودک، معرف اصلی سینمای نوین ایران به جهانیان است

پوران درخشنده درباره چگونگی رونق سینما و جشنواره کودک و نوجوان عنوان کرد: در دوران رونق سینمای کودک، اغلب جوایز بین‌المللی سینمای ایران نصیب این گونه سینمایی شد و به نوعی می توان گفت سینمای نوین ایران حضور خود را با سینمای کودک به جهانیان معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم کودک، این کارگردان ضمن تأکید بر توجه بیشتر به سینمای کودک از سوی مسئولان و سینماگران، افزود: در حال حاضر سینمای کودک از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و با توجه به اثرگذاری جشنواره بین‌المللی فیلم های کودکان و نوجوانان ، باید این رویداد حضوری فعال‌تر در عرصه حمایتی و تولیدات سینمای کودک برعهده گیرد.
وی با اشاره به اینکه کودکان قشر قابل توجهی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند و باید مورد توجه مسئولان فرهنگی و سینماگران قرار گیرند، ادامه داد: در طول برگزاری جشنواره باید فرصت‌هایی را فراهم کنیم تا اغلب مخاطبان بتوانند از برنامه‌های جشنواره استفاده کنند. چرا که حضور جدی کودکان و نوجوانان در برنامه‌های مختلف جشنواره باعث پویایی و نشاط در برگزاری جشنواره می‌شود.
کارگردان «بچه‌های ابدی» ضمن تأکید بر تنوع ژانری سینمای کودک افزود: باید برای تمام گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان فیلم‌ تولید شود تا به تدریج فرهنگ سینما رفتن را به کودکانمان بیاموزیم و همچون گذشته حضور پررنگ این کودکان را در سالن‌های سینما مشاهده کنیم.
این سینماگر کودک در مورد اثرات درجه‌بندی اکران فیلم‌ها در جشنواره کودک عنوان کرد: درجه بندی عامل بسیار مهمی در جهت مخاطب‌شناسی کودکان و نوجوانان است و با این شیوه به راحتی می‌توانیم با نیازها و سلایق کودکان آشنا شویم.

بازگشت >>
جستجو