Contact تماس با ما
Video Clips ويدئو
مشخصات فيلمها
English Site   English Site
 
 
آخرين فيلمها
خوابهای دنباله دار
خوابهای دنباله دار(1388)
گالري عكس ، تيزر
بچه هاي ابدي
بچه هاى ابدى(1385)
گالري عكس ، تيزر
روياي خيس
روياي خيس(1384)
گالري عكس ، تيزر
شمعي در باد
شمعي در باد(1382)
گالري عكس ، تيزر
عشق بدون مرز
شمعي در باد(1382)
گالري عكس ، تيزر
 
 
   
   
       تاريخ درج خبر :4/6/88

با تعویق ساخت «داستان عشق»، پوران درخشنده فیلم دیگری می سازد

ساخت فیلم سینمایی «داستان عشق» به تهیه كنندگی پوران درخشنده به تعویق افتاد.
به گزارش بانی فیلم، این فیلم كه قرار بود با كارگردان و بازیگران هندی ساخته شود به دلیل مهیا نشدن شرایط به زمان دیگری موكول شده است.
درخشنده با تأیید این خبر به بانی فیلم گفت: فعلاً برای سفر گروه هندی به ایران شرایط مساعد نیست. به همین دلیل ساخت «داستان عشق» به تعویق افتاده است.
او در خصوص طرح های جدیدش برای ساخت گفت: فیلمنامه ای با عنوان «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» آماده دارم. نگارش فیلمنامه به تازگی به پایان رسیده كه براساس یك داستان واقعی نوشته شده است. ماجرای این فیلم از یك زندان شروع می شود و در ادامه حادثه ای كه برای یك دختر اتفاق می افتد. داستان «هیس! دخترها...» را تشكیل می دهد.
درخشنده درخصوص طرح دیگری كه در دست دارد گفت: قصد دارم فیلمی سینمایی با حضور بازیگران سه فیلم قبلی ام «رابطه»، «بچه های ابدی» و «پرنده كوچك خوشبختی» بسازم. در این فیلم وضعیت حال حاضر این سه بازیگر را تصویر خواهم كرد. به زودی تصویربرداری بخش های مستند این فیلم را آغاز می كنم تا در زمانی مناسب این فیلم سینمایی را جلوی دوربین ببرم.
درخشنده این روزها مشغول صداگذاری مجدد فیلم «خواب های دنباله دار» است تا به احتمال فراوان در جشنواره فیلم فجر به نمایش دربیاید.

بازگشت >>
جستجو