Contact تماس با ما
Video Clips ويدئو
مشخصات فيلمها
English Site   English Site
 
 
آخرين فيلمها
هیس! دخترها فریاد نمی زنند
هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند(1391)
خوابهای دنباله دار
خوابهای دنباله دار(1388)
گالري عكس ، تيزر
بچه هاي ابدي
بچه هاى ابدى(1385)
گالري عكس ، تيزر
روياي خيس
روياي خيس(1384)
گالري عكس ، تيزر
شمعي در باد
شمعي در باد(1382)
گالري عكس ، تيزر
عشق بدون مرز
شمعي در باد(1382)
گالري عكس ، تيزر
 
 
   
   
       تاريخ درج خبر :11/12/94

حماسه مردم در آخرین روزهای زمستان

در ماه اسفند اتفاق‌های خوب و امیدبخشی رخ داد و در آخرین ماه فصل زمستان شاهد رویش بهاری‌ای شدیم که قهرمانانش مردم بودند.

مردمی كه با حضور پرشور و شعور خود در انتخابات خوش درخشیدند. رأی گسترده‌ای كه مردم ایران در انتخابات دادند نشان از رشد و توسعه فرهنگی دارد كه مردم‌سالاری یكی از اركان آن است. این آگاهی مردم و حضورشان در صحنه را باید قدر دانست. به نظرم حضور گسترده مردم ایران در انتخابات مهم‌ترین اتفاق سال94 بود.

مشكلات اجتماعی و معضلات اقتصادی جامعه ما آنقدر گسترده است كه حل آنها نیازمند عزمی همگانی است. می‌توان گفت مردم در انتخابات 7 اسفند حماسه آفریدند. مردم با این حضورشان سنگ‌تمام گذاشتند و دین خود را ادا كردند حالا نوبت طرف مقابل است. نوبت افرادی كه اعتماد مردم را جلب كردند، رای گرفتند و به‌عنوان نمایندگان مردم به پارلمان راه‌یافتند.

امیدوارم حالا كه مردم ایران حماسه‌آفرینی كرده‌اند، نمایندگان هم پاسخ مناسبی به این حركت گسترده اجتماعی بدهند. حالا موعد رقابت به پایان رسیده و نوبت به‌كار رسیده است. اینكه مشكل استخدام جوان‌ها حل و فكری جدی به حال معضل بیكاری شود. وضعیت معیشتی مردم بهبود یابد و ما شاهد رشد اقتصادی در كشورمان باشیم. بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ما ریشه اقتصادی دارد و ما همچنان منتظریم كه مسئولان پاسخ مناسب به این دغدغه‌ها بدهند. همچنان منتظریم كه از دامنه این آسیب‌ها كاسته شود.

همچنان منتظریم كشور عزیزمان ایران مسیری رو به رشد را طی كند. حال و هوای ایران در آخرین ماه سال كاملا دیدنی بود و غرورآفرین و این غرور زمانی تكمیل می‌شود كه به انتظارهای مردم پاسخ مثبت داده شود و شاهد تغییرات اجتماعی و اقتصادی امیدواركننده‌ای باشیم؛ به جامعه‌ای پویا، خلاق و كنش‌مند.

پوران درخشنده / نویسنده و کارگردان سینما / روزنامه همشهری
بازگشت >>