Contact تماس با ما
Video Clips ويدئو
مشخصات فيلمها
English Site   English Site
 
 
آخرين فيلمها
خوابهای دنباله دار
خوابهای دنباله دار(1388)
گالري عكس ، تيزر
بچه هاي ابدي
بچه هاى ابدى(1385)
گالري عكس ، تيزر
روياي خيس
روياي خيس(1384)
گالري عكس ، تيزر
شمعي در باد
شمعي در باد(1382)
گالري عكس ، تيزر
عشق بدون مرز
شمعي در باد(1382)
گالري عكس ، تيزر
 
 
   
   
       تاريخ درج خبر :12/2/90

پوران درخشنده : سعي كردم در فيلم‌هايم اداي ديني به معلمان داشته باشم

پوران درخشنده گفت: معلم‌ها در زندگي تك تك ما نقش سازنده‌اي دارند و به پاس احترام آنها در فيلم‌هايم اداي ديني به اين عزيزان دارم

اين كارگردان كه در فيلم‌هاي «رابطه»، «عبور از غبار»، «پرنده كوچك خوشبختي» و «خواب‌هاي دنباله دار» يكي از شخصيت‌هاي اصلي فيلمش را معلم قرار داده است در گفتگو با ايسنا اظهار كرد: مادر من معلم بوده و از همان بچگي علاقه‌ و عشق او را به شغلش مي‌ديدم و با سختي‌هاي اين شغل مواجه بودم و معتقدم معلمي عشق است و شغل نيست و در زندگي همه ما نقش مهمي دارد و بعد از خانواده‌ مي‌تواند در روح و روان ما نقش داشته باشد.
وي افزود: اگر يك معلم دلسوز باشد خيلي از مشكلات بچه‌ها را مي‌تواند حل كند. من هم در فيلم‌هايم همه آنها را به نوعي عاشق نشان دادم و به تك تك شان علاقه خاصي دارم.
اين كارگردان با اشاره به خسرو شكيبايي كه در دو فيلم «رابطه» و «عبور از غبار» نقش معلم را بازي كرده است گفت: او در هر دوي اين فيلم‌ها يك معلم عاشق بود و به خوبي از ايفاي آن نقش بر آمده بود. همچنين هما روستا در «پرنده كوچك خوشبختي» و «پانته‌آ بهرام» در «خواب‌هاي دنباله‌دار» ايفاگر معلم‌هايي بودند كه آنها را ديديم و با آنها بزرگ شده‌ايم.

بازگشت >>
جستجو