Contact تماس با ما
Video Clips ويدئو
مشخصات فيلمها
English Site   English Site
 
 
آخرين فيلمها
خوابهای دنباله دار
خوابهای دنباله دار(1388)
گالري عكس ، تيزر
بچه هاي ابدي
بچه هاى ابدى(1385)
گالري عكس ، تيزر
روياي خيس
روياي خيس(1384)
گالري عكس ، تيزر
شمعي در باد
شمعي در باد(1382)
گالري عكس ، تيزر
عشق بدون مرز
شمعي در باد(1382)
گالري عكس ، تيزر
 
 
   
   
       تاريخ درج خبر :16/11/87

پوران درخشنده كه در مقام كارگردان با تله‌فيلم«حرفه‌يي ها» در جشنواره‌ي فيلم فجر حضور دارد،معتقد است كه اين فيلم نگاهي آسيب‌شناسانه به مسايل دارد.

محمود رضايي-تهيه كننده اين تله فيلم- نيز مي‌گويد: فيلم‌هاي تلويزيوني كه با برخورداري از عوامل حرفه‌يي و صرف بودجه و زمان مناسب ساخته مي‌شوند، به‌منظور اكران در سينماها و شركت در جشنواره‌ي فيلم فجر از سوي سيما انتخاب مي‌شوند.

درخشنده افزود:«حرفه‌يي‌ها»داستان افرادي است كه با توجه به روحياتشان در موقعيت‌هاي مختلف، واكنش‌هاي متفاوتي بروز دهند، به همين دليل همانند قبل به ماجراهاي عاطفي پرداخته‌ام كه به آن حساس هستم.

او تاكيد كرد: اين ‌فيلم را در جهت حساسيت‌ها و دغدغه‌هايم درباره‌ي مسايل عاطفي ساخته‌ام.

***

رضايي نيز كه تهيه‌ي «حرفه‌يي‌ها» را بر عهده دارد، در پاسخي به اين پرسش ايسنا، كه آيا درگير‌شدن تله‌فيلم‌ها در جريان شركت در جشنواره‌ي فيلم فجر و اكران با ماموريت اوليه ساخت اين‌گونه آثار تناقض ندارد، اذعان كرد: اگرچه تله‌فيلم‌ها به‌منظور پخش آثار نود دقيقه‌اي باتوجه به معيارهاي رسانه‌ي ملي پس از مدتي از ساخت آن‌ها، توليد مي‌شوند، اما فقط فيلم‌هاي تلويزيوني كه با برخورداري از عوامل حرفه‌يي و صرف بودجه و زمان مناسب ساخته مي‌شوند، به‌منظور اكران در سينماها و شركت در جشنواره‌ي فيلم فجر از سوي سيما انتخاب مي‌شوند.

او در ادامه گفت: ممكن است پخش تله‌فيلمي به علت درگير‌شدن در روند جشنواره و اكران شش ماه به تعويق بيفتد. اما به‌علت در اولويت‌ قرار داشتن ساختار خوب براي مديران سيما، آنان دركنار منافع‌ مالي، به اكران، سپس پخش تله‌فيلم‌هاي خوب تمايل نشان مي‌دهند.

***

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران،فيلم تلويزيوني «حرفه‌يي ها»در بخش «ويديو سينما»ي بيست‌و هفتمين جشنواره‌ي فيلم فجر حضور دارد و 21 بهمن ماه ويژه اصحاب رسانه در سينما فلسطين نمايش داده مي شود. محسن قادري، متن اين تله‌فيلم را به نگارش درآورده است و برخي از عوامل ساخت آن عبارتند از: مدير تصويربرداري: رضا جلالي، طراح صحنه و لباس: ژيلا مهرجويي، تدوين: بهرام دهقاني، مدير توليد: ناصر پزشكي، صدابردار: جواد افشار و دادگري، منشي صحنه: سيمين آزادي و بازيگران: داريوش فرهنگ، مجيد جوزاني، حنانه شعشعاني، عزت‌الله مهرآوران، محسن اصلاني، گيتي ساعتچي و مسعود چوبين «حرفه‌يي‌ها» داستاني زندگي افرادي است كه در يك شركت هرمي درحال فعاليت هستند و حوادثي براي آنان رخ مي‌دهد. تله فيلم «حرفه‌يي‌ها» محصول شبكه سه است .

 

بازگشت >>
جستجو
بولتن جشنواره فيلم شهر - اسفند87
بولتن جشنواره فجر 27 - 21 بهمن 87
>> تمام بريده هاي جرايد <<