Contact تماس با ما
Video Clips ويدئو
مشخصات فيلمها
English Site   English Site
 
 
آخرين فيلمها
خوابهای دنباله دار
خوابهای دنباله دار(1388)
گالري عكس ، تيزر
بچه هاي ابدي
بچه هاى ابدى(1385)
گالري عكس ، تيزر
روياي خيس
روياي خيس(1384)
گالري عكس ، تيزر
شمعي در باد
شمعي در باد(1382)
گالري عكس ، تيزر
عشق بدون مرز
شمعي در باد(1382)
گالري عكس ، تيزر
 
 
   
   
       تاريخ درج خبر :18/5/88

كارگردان فيلم «خوابهاي دنباله دار»: چه پاسخي براي اين افتضاح داريد؟

جشنواره كودك و نوجوان همدان در حالي به كار خود پايان داد كه با انتقادات گسترده اهالي سينما همراه بود.
به دنبال نشان دادن نسخه راف كات فيلم «خوابهاي دنباله دار» پوران درخشنده اعتراض خود را به مسئولان اين جشنواره اعلام كرده است.
درخشنده كه 23 سال قبل فيلم تحسين شده «رابطه» را در حوزه كودك و نوجوان ساخته همچنان از نحوه برپايي اين فستيوال انتقاد مي كند. به نظر مي رسد اگر مسئولان جشنواره كودك و نوجوان كمي احساس مسئوليت مي كردند اينگونه صداي اعتراض پوران درخشنده بلند نمي شد.
او ديروز به خبرنگار باني فيلم گفت: من نسخه راف كات فيلم را چندي قبل به هيأت انتخاب جشنواره دادم تا فيلمم را بازبيني كنند. چند روز قبل هم نسخه آماده شده «خوابهاي دنباله دار» را به جشنواره فرستادم. در حالي كه براي آماده شدن اين نسخه دو شبانه روز به همراه گروه فني بي خوابي كشيديم اما در نهايت تعجب مسئولان جشنواره همان نسخه راف كات را نمايش دادند.
درخشنده در توضيح بيشتر گفت: براي مردمي كه از سوابق فيلمسازي من با خبر هستند نمايش اين فيلم با اين كيفيت بسيار ناراحت كننده است. اگر به خاطر بچه هاي همداني نبود قطعاً در اين فستيوال شركت نمي كردم.
درخشنده در خاتمه گفت: بعد از گذشت چند روز از اختتاميه جشنواره كودك هنوز هيچ مقام مسئولي پاسخ درستي به اين افتضاح نداده است.
پوران درخشنده در همين رابطه روز گذشته يادداشتي را در اختيار باني فيلم گذاشت كه به شرح زير است:
با گذشت دو روز از پايان جشنواره هنوز متوجه علت نمايش اين نسخه از فيلمم در جشنواره كه در حد راف كات بوده و بالاي آن كپي جشنواره قيد شده است را به من اعلام نكرده اند و عوامل اين فيلم هر روز در تماس با من به خاطر هدر رفتن زحماتشان معترض هستند و در واقع زحمت چند ماه گروه ما براي نمايش فيلم «خوابهاي دنباله دار» در همدان و جشنواره كودك به اين شكل از بين رفت و خستگي به تن همه ما ماند.
البته بعد از مراسم اختتاميه استاندار همدان در هتل محل اقامت من حضور پيدا كرد و دلجويي كرد، اما بايد پاسخ قانع كنندگي به عوامل اين فيلم داده شود.
نسخه «خوابهاي دنباله دار» كه در جشنواره به نمايش درآمد، تنها براي مسئولين جشنواره جهت آشنايي با كار آماده شده بود و فاقد موسيقي، تدوين نهايي و صداگذاري بود كه حتي به مرحله كپي صفر هم نرسيده بود و نبايد براي مردم به نمايش درمي آمد. نسخه كامل را به روز آخر جشنواره رساندم كه در دو سانس هم به نمايش درآمد و با استقبال نيز مواجه شد.
مسئول اين كار در يك جشنواره بين المللي چه كسي است و بايد پاسخ مناسبي داده شود؟

 

بازگشت >>
جستجو