Contact تماس با ما
Video Clips ويدئو
مشخصات فيلمها
English Site   English Site
 
 
آخرين فيلمها
خوابهای دنباله دار
خوابهای دنباله دار(1388)
گالري عكس ، تيزر
بچه هاي ابدي
بچه هاى ابدى(1385)
گالري عكس ، تيزر
روياي خيس
روياي خيس(1384)
گالري عكس ، تيزر
شمعي در باد
شمعي در باد(1382)
گالري عكس ، تيزر
عشق بدون مرز
شمعي در باد(1382)
گالري عكس ، تيزر
 
 
   
   
       تاريخ درج خبر :19/2/88

«پوران درخشنده» گفت: كارهايي كه از «پيمان ابدي» ديدم، نشان از نبوغ سرشار و ابتكار داشت و نشان مي‌داد كه او يك خلق‌كننده است و تنها يك تكنيسين نيست.

«پوران درخشنده» ضمن ابراز تأسف از درگذشت «پيمان ابدي»،گفت: با شنيدن اين خبر بسيار مـتأسف شدم و فكر مي‌كنم كه سينما يك انسان مستعد و بسيار فوق‌العاده را در عرصه كارگرداني اكشن از دست داد.
وي افزود: من با توجه به اينكه با مقوله كارگرداني اكشن و جلوه‌هاي ويژه در آمريكا آشنا هستم، شاهد اين بودم كه آقاي ابدي هم مثل اتفاقي كه در خارج از ايران مي‌افتد، اكشن را در فيلم‌ها كارگرداني مي‌كرد.
اين كارگردان سينما اظهار داشت: در خارج از ايران جلوه‌هاي ويژه و اكشن، كارگردان دوم محسوب مي‌شود كه طراحي انجام مي‌دهد و حتي به بازيگران تمرين حركت مي‌دهد، صحنه را مي‌چيند و به نوعي اتفاقاتي را كه بايد در صحنه بيافتد، تمرين مي‌كنند. اين كار، در آمريكا جايگاه خيلي خاصي دارد و كارگردانان اكشن بزرگ و مشهوري نيز در اين زمينه فعاليت دارند.
پوران درخشنده به فارس گفت: «پيمان ابدي» نيز با نگاه كارگرداني اكشن، برنامه‌ريزي براي يك اكشن زيبا و حركت خوب و باور پذير داشت.
وي با اشاره به اكشن فيلم‌‌ «پستچي سه بار در نمي‌زنند»‌ و سريال «كبري 11» گفت:‌ اكشن در اين آثار بسيار بي‌نظير بود. به نظرم كارگرداني مشكلي است و هماهنگي همه با هم در شكل‌گيري اين لحظات اكشن بسيار خلاقانه بود.
اين كارگردان در پايان سخنانش گفت: كارهايي كه از ايشان ديدم نشان از نبوغ سرشار و خلاقيت و ابتكار داشت و نشان مي‌داد كه او يك خلق‌كننده است و تنها يك تكنيسين نيست. «ابدي» كسي بود كه به كشورش عشق داشت و نشان داد كه چگونه عاشق سينماي كشورش است و از مرگ او بسيار متأسفم.

بازگشت >>
جستجو
بولتن جشنواره فيلم شهر - اسفند87
بولتن جشنواره فجر 27 - 21 بهمن 87
>> تمام بريده هاي جرايد <<