Contact تماس با ما
Video Clips ويدئو
مشخصات فيلمها
English Site   English Site
 
 
آخرين فيلمها
خوابهای دنباله دار
خوابهای دنباله دار(1388)
گالري عكس ، تيزر
بچه هاي ابدي
بچه هاى ابدى(1385)
گالري عكس ، تيزر
روياي خيس
روياي خيس(1384)
گالري عكس ، تيزر
شمعي در باد
شمعي در باد(1382)
گالري عكس ، تيزر
عشق بدون مرز
شمعي در باد(1382)
گالري عكس ، تيزر
 
 
   
   
       تاريخ درج خبر :22/9/88

كارگردان مطرح كشور گفت: وقتي در جشنواره‌هاي مختلف در بخش داوري فيلم‌ها را بررسي مي‌كنيم، توليدات استان بوشهر يك سر و گردن از ديگر توليدات بالاتر است.

پوران درخشنده ظهر امروز در آيين پاياني جشنواره سراسري فيلم كوتاه سوادآموزي در بوشهر اظهار داشت: اين امر تنها در سايه حضور و فعاليت دلسوزانه افرادي كه با عشق و علاقه در اين زمينه تلاش مي‌كنند، ميسر مي‌شود و اين افراد مايه افتخار استان هستند.
وي اظهار داشت: حضور اين افراد بسيار ارزشمند است و از آنجا كه در ديگر استان‌ها اين فرصت‌ها كمتر ديده مي‌شود بايد كمك كنيم زمينه‌هاي لازم با حضور افرادي عاشق و خدمتگزار براي خدمت در اين عرصه در راستاي ارتقاي سطح سواد و آگاهي ايجاد شود.
درخشنده افزود: باسواد شدن و رسيدن به درك و فهم اجتماعي حق همه است و لازم است مسئولان و هنرمندان با همكاري و حمايت از يكديگر براي تحقق اين امر در همه مناطق تلاش كنند.
وي يادآور شد: سوادآموزي براي خواندن و نوشتن نيست، براي فهميدن، درك، رسيدن به آنچه در درون هر چيز شكل گرفته و رسيدن به عمق معنا براي همه اقشار در همه سنين است.
اين كارگردان سينما اضافه كرد: استان بوشهر، استاني است كه فيلمسازاني مانند سيدرضا و سيدحسين صافي در آن رشد كرده‌اند و مي‌دانند براي چه دارند فيلم مي‌سازند.
مدير تبليغات و ترويج نهضت سوادآموزي كشور نيز در اين آيين گفت: رسانه نقش مهمي در ترويج سوادآموزي دارد، به همين دليل استفاده از اين ابزارها و انجام فعاليت‌هاي تصويري و شنيداري به‌طور ويژه در دستور كار قرار گرفته است.
محمدرضا رضايي تصريح كرد: هدف از برگزاري اين جنشواره سراسري الگوسازي براي فعاليت‌هاي ملي و منطقه‌اي با موضوع سوادآموزي است.
رضايي با اشاره به اينكه و استان بوشهر يكي از استان‌هاي موفق و برتر در جشنواره سوادآموزي بوده است: گفت: اين جشنواره هم اكنون در سراسر كشور در سه بخش در حال برگزاري است و تا پايان آذر ادامه دارد.
وي با بيان اينكه همايش توليدات راديويي با محور سوادآموزي ديماه امسال در اصفهان برگزار مي شود، اظهار داشت: سال گذشته 46 هزار دقيقه برنامه راديويي و 9 هزار دقيقه برنامه تلويزيوني در زمينه سوادآموزي داشتيم.
رضايي تصريح كرد: نخستين سريال با موضوع سوادآموزي در خراسان جنوبي ساخته شد و دومين سريال نيز به‌زودي در بوشهر ساخته مي شود.
اين مقام مسئول ادامه داد: همچنين مجموعه مستندي در اين ارتباط توليد شد كه هم اكنون به 10 زبان زنده دنيا در حال پخش است.

 

بازگشت >>
جستجو