Contact تماس با ما
Video Clips ويدئو
مشخصات فيلمها
English Site   English Site
 
 
آخرين فيلمها
خوابهای دنباله دار
خوابهای دنباله دار(1388)
گالري عكس ، تيزر
بچه هاي ابدي
بچه هاى ابدى(1385)
گالري عكس ، تيزر
روياي خيس
روياي خيس(1384)
گالري عكس ، تيزر
شمعي در باد
شمعي در باد(1382)
گالري عكس ، تيزر
عشق بدون مرز
شمعي در باد(1382)
گالري عكس ، تيزر
 
 
   
   
       تاريخ درج خبر :22/11/87

نشست پرسش و پاسخ فیلم حرفه ای ها با حضور پوران درخشنده (کارگردان)، مهین نویدی (چهره پرداز)، ژیلا مهرجویی (طراح صحنه و لباس)، محمود رضایی (تهیه کننده)، محسن اصلانی و حنانه شهشهانی (بازیگر) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم فجر،  پوران درخشنده در این نشست گفت : به نظر من یک حس مادرانه در فیلم وجود دارد و خوشحالم از این جایگاه به موضوع نگاه کردم.

وی افزود : وجود شخصیت سارا درون فیلم، نشانگر نوجوانی است که به دنبال پیدا کردن کانون خانواده است؛ خانواده ای که به معنی واقعی در کنار هم هستند. مهم ترین دغدغه من پرداختن به شخصیت هایی است که از لحاظ عاطفی ضربه می خورند و احساساتشان دیده نمی شود. در زندگی تنها چیزی که برای آدم می ماند عشق است.

مهین نویدی چهره پرداز این اثر نیز تصریح کرد : تا امروز تله فیلم کار نکرده بودم. تنها دلیل حضورم در فیلم خانم درخشنده همکاری من با ایشان در فیلم «پرنده کوچک خوشبختی» بود. وقتی از من خواستند که حضور پیدا کنم، تنها انگیزه ام حضور پوران درخشنده بود. در تست هایی که قبل از کار روی چهره بازیگران می زدیم، اتفاق نظر با خانم درخشنده این بود که گریم طوری باشد که هویت آدم های منفی مشخص نشود.

مهرجویی نیز افزود: مدت ها بود که دوست داشتم با خانم درخشنده کار کنم و خوشحالم از این شانس استفاده کردم. وقتی فیلم را دیدم، آن قدر کیفیت اثر خوب بود که نمی توانستم باور کنم این یک کار تلویزیونی است.

بازگشت >>
جستجو
بولتن جشنواره فيلم شهر - اسفند87
بولتن جشنواره فجر 27 - 21 بهمن 87
>> تمام بريده هاي جرايد <<