Contact تماس با ما
Video Clips ويدئو
مشخصات فيلمها
English Site   English Site
 
 
آخرين فيلمها
خوابهای دنباله دار
خوابهای دنباله دار(1388)
گالري عكس ، تيزر
بچه هاي ابدي
بچه هاى ابدى(1385)
گالري عكس ، تيزر
روياي خيس
روياي خيس(1384)
گالري عكس ، تيزر
شمعي در باد
شمعي در باد(1382)
گالري عكس ، تيزر
عشق بدون مرز
شمعي در باد(1382)
گالري عكس ، تيزر
 
 
   
   
 

سينما براي رسيدن به تكامل، نياز به امكانات فني و ابزارجلوه هاي ويژه بصري پيشرفته دنيا را دارد تا بتواند بهتر در عرصه هاي بين المللي خود را نشان دهد.

درخشنده در گفت و گو با پايگاه اطلاع رساني سينماي ايران  ، افزود: خوشبختانه سال جديد با شكوفايي فرهنگي و سينمايي همراه بوديم  و بايد با تشويق و ايجاد امكانات، زمينه هاي رشد را براي فيلمسازان و فيلمنامه نويسان جوان و خلاق فراهم كنيم.كارگردان فيلم “بچه هاي ابدي”، اصل پيشرفت سينمايي را دوري از مضامين كهنه و يكنواخت دانست و گفت: فيلمسازان ما بايد به دنبال نوآوري باشند تا الگو برداري و از سوژه هايي در فيلم هايشان استفاده كنند كه سابقه جديدي را در تاريخ فيلمسازيشان مكتوب مي كند .

وي اميد وار است  كه در سال جديد ابزار و تكنولوژي فيلمسازي به رشد و پيشرفت برسد ويادآورشد: بايد براي رسيدن به رشد و تكامل فيلمسازي تكنولوزي فني و خلاقيت هاي حركتي و جلوه هاي ويژه بصري را در اين زمينه به رشد و تكامل برسانيم و در اختيار فيلمسازان قرار دهيم تا بتوانيم فيلم هاي بهتري توليد كنيم . درخشنده تصريح كرد: با قرار دادن بوجه مناسب براي خلاقان و سازندگان ابزار و امكانات فيلمسازي مي توان قدم مناسبي براي نوآوري و شكوفايي سينمايي داشته باشيم .

بازگشت >>
جستجو
بولتن جشنواره فيلم شهر - اسفند87
بولتن جشنواره فجر 27 - 21 بهمن 87
>> تمام بريده هاي جرايد <<