Contact تماس با ما
Video Clips ويدئو
مشخصات فيلمها
English Site   English Site
 
 
آخرين فيلمها
هیس! دخترها فریاد نمی زنند
هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند(1391)
خوابهای دنباله دار
خوابهای دنباله دار(1388)
گالري عكس ، تيزر
بچه هاي ابدي
بچه هاى ابدى(1385)
گالري عكس ، تيزر
روياي خيس
روياي خيس(1384)
گالري عكس ، تيزر
شمعي در باد
شمعي در باد(1382)
گالري عكس ، تيزر
عشق بدون مرز
شمعي در باد(1382)
گالري عكس ، تيزر
 
 
   
   
       تاريخ درج خبر :24/2/94

پوران درخشنده : کتابهای بیشتری درباره سینماگران تاثیرگذار چاپ شود

پوران درخشنده به همراه مزدا مرادعباسی نویسنده کتاب «بانویی از زاگرس» در غرفه بنیاد سینمایی فارابی در نمایشگاه کتاب حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بنیاد سینمایی فارابی؛ درخشنده در این بازدید ضمن اظهار خرسندی از چاپ و نشر کتابهای تخصصی سینما توسط فارابی گفت: انتشارات بنیاد از بدو تأسیس با چاپ کتاب‏های مرجع سینمایی و فیلم‏نامه‏های ماندگار نقش مؤثری در معرفی فیلمسازان و نوع نگاه آنها درباره سینما به مخاطبان و علاقمندان سینما داشته است .

کتاب «بانویی از زاگرس» با موضوع سینمای معلولیت به نگارش درآمده است که در سینمای ایران کمتر به آن پرداخته شده است. این کتاب در سه فصل معلولیت و سینما، معلولیت و سینمای ایران و سینمای پوران درخشنده نوشته شده است .

درخشنده به تأثیرگذاری اطلاع رسانی و تبلیغات برای ارایه هرچه بهتر کالاهای فرهنگی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر شبکه‏های اجتماعی مکانی مناسب برای معرفی کتابهای چاپ شده در حوزه سینما و فیلم‏های تولید شده به مخاطبان است

کارگردان فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی‏زنند» اظهار داشت: همچنین در رسانه‏های اجتماعی می‏توان گفت‏وگو با فیلمسازان و نقد و تحلیل کتاب‏ها از سوی منتقدین با تجربه را منتشر کرد .

پوران درخشنده در پایان اظهار امیدواری کرد؛ کتابهای بیشتری درباره سینماگران تأثیرگذار و محقق و پژوهشگر به چاپ برسد .
بازگشت >>