Contact تماس با ما
Video Clips ويدئو
مشخصات فيلمها
English Site   English Site
 
 
آخرين فيلمها
هیس! دخترها فریاد نمی زنند
هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند(1391)
خوابهای دنباله دار
خوابهای دنباله دار(1388)
گالري عكس ، تيزر
بچه هاي ابدي
بچه هاى ابدى(1385)
گالري عكس ، تيزر
روياي خيس
روياي خيس(1384)
گالري عكس ، تيزر
شمعي در باد
شمعي در باد(1382)
گالري عكس ، تيزر
عشق بدون مرز
شمعي در باد(1382)
گالري عكس ، تيزر
 
 
   
   
       تاريخ درج خبر :24/3/94

مستند درخشنده در کافه هنر به نمايش درآمد

مستند چهل دقيقه‌ای پوران درخشنده به عنوان «بلوغ» در کافه هنر به نمایش در آمد.

به گزارش خبرنگاربانی فیلم، بر اساس اعلام قبلی قرار بود نمایش این فیلم با حضور شهاب حسینی در کافه این بازیگر برگزار شود اما در نهایت این فیلم بدون حضور شهاب حسینی و با حضور تنی چند از اهالی سینما و علاقه مندان به پوران درخشنده به نمایش در آمد. البته همسر شهاب حسینی به دلیل بد قولی او از درخشنده عذرخواهی کرد. گوهر خیراندیش، روح ا... حجازی، مریم نشیبا و علی شادمان از جمله سینماگران حاضر در این مراسم بودند. نشیبا گوینده و پیشکوست رادیو بعد از نمایش این فیلم به درخشنده گفت: به خاطر ساخت این فیلم از شما تشکر می‌کنم و واقعا تولید چنین آثاری برای جامعه ضروری است.



پوران درخشنده فیلم «رویای خیس» را بر مبنای تحقیقاتی که در مستند «بلوغ» انجام داده بود ساخته است. این کارگردان در همین رابطه گفت: متاسفانه تلویزیون برای نمایش «رویای خیس» هیچ گونه همکاری با ما نکرده است. به نظر من تماشای این فیلم برای خانواده‌ها می‌تواند مفید باشد چرا که سینما تنها سرگرمی نیست و نقش آگاهی بخشی به جامعه را هم دارد. اساساً مبحث خانواده برایم ارزشمند است و اعتقاد دارم که مادر و پدرها هر کدام نقش مهمی برای شکل گیری شخصیت نوجوانان بر عهده دارند. درخشنده در پایان گفت: این مستند فقط یک بار در جشنواره رشد به نمایش در آمده است.

همچنین گوهر خیراندیش نیز بابت ساخت این مستند از درخشنده تشکر کرد و گفت: این فیلم برای جامعه مفید است و جوان‌ها باید از طریق تماشای این فیلم‌ها به آگاهی برسند.
بازگشت >>