Contact تماس با ما
Video Clips ويدئو
مشخصات فيلمها
English Site   English Site
 
 
آخرين فيلمها
خوابهای دنباله دار
خوابهای دنباله دار(1388)
گالري عكس ، تيزر
بچه هاي ابدي
بچه هاى ابدى(1385)
گالري عكس ، تيزر
روياي خيس
روياي خيس(1384)
گالري عكس ، تيزر
شمعي در باد
شمعي در باد(1382)
گالري عكس ، تيزر
عشق بدون مرز
شمعي در باد(1382)
گالري عكس ، تيزر
 
 
   
   
 

چند مجموعه جديد با مشاركت ارتش جمهوري اسلامي و به كارگرداني چند تن از كارگردانان مطرح كشور در مراحل اوليه ساخت به سر مي‌برد.

به گزارش <باني‌فيلم> مجيد جوشقاني، مدير فيلم و سريال ارتش با اعلام اين خبر گفت: كمال تبريزي قرار است فيلمنامه سريال <در كاسه‌هاي سفالي> به نويسندگي عليرضا طالب‌زاده را پس از تصويب، به تصوير بكشد.اين پروژه به تهيه‌كنندگي محمد مسعود قصه‌اي از تاريخ معاصر ايران را روايت مي‌كند.پوران درخشنده نيز سريالي اجتماعي را با محوريت خانواده‌هاي ارتشي از منظري اجتماعي، پس از انجام تحقيقات و نگارش فيلمنامه كارگرداني مي‌كند.

به گفته جوشقاني همچنين ارتش در توليد فيلمنامه <مردان بدون زنان> به تهيه‌كنندگي محمد پيرهادي مشاركت مي‌كند كه هم اكنون توسط نويسنده آن، عليرضا كاظمي‌پور، در مرحله بازنويسي قرار دارد. اين مجموعه كه طبق پيش‌بيني‌ها در 13 قسمت توليد خواهد شد و به وقايع تلخ و شيريني مي‌پردازد كه در جريان زندگي يك سرباز طي دوره خدمت و نيز پس از آن روي مي‌دهد و تأثير سربازي در زندگي شخصي او را به تصوير مي‌كشد.كارگردان اين مجموعه هنوز مشخص نشده است.

همچنين طبق اعلام مدير فيلم و سريال ارتش، در ساخت سريال‌هاي در حال توليد ديگري چون <كارآگاه> ( حسن هدايت)، <بي‌گناهان> (احمد اميني) و <در چشم باد> (مسعود جعفري جوزاني) نيز مشاركت فعال و پررنگي در زمينه‌هاي تهيه لوكيشن و در اختيار گذاشتن ابزار و ادوات نظامي داشته است.

بازگشت >>
جستجو
بولتن جشنواره فيلم شهر - اسفند87
بولتن جشنواره فجر 27 - 21 بهمن 87
>> تمام بريده هاي جرايد <<