Contact تماس با ما
Video Clips ويدئو
مشخصات فيلمها
English Site   English Site
 
 
آخرين فيلمها
خوابهای دنباله دار
خوابهای دنباله دار(1388)
گالري عكس ، تيزر
بچه هاي ابدي
بچه هاى ابدى(1385)
گالري عكس ، تيزر
روياي خيس
روياي خيس(1384)
گالري عكس ، تيزر
شمعي در باد
شمعي در باد(1382)
گالري عكس ، تيزر
عشق بدون مرز
شمعي در باد(1382)
گالري عكس ، تيزر
 
 
   
   
       تاريخ درج خبر :31/2/90

درخشنده : حضور زنان در سینمای ایران را نمی‌توان نادیده گرفت

کارگردان فیلم سینمایی "خواب‌های دنباله‌دار" با اشاره به تلاش زنان در سینمای ایران تاکید کرد نمی‌توان این حضور را نادیده گرفت.

پوران درخشنده در آستانه برگزاری روز بزرگداشتش به خبرنگار مهر گفت: خوشحالم که دوستانی به یاد من هستند و این مراسم تقدیر را به فال نیک می‌گیرم، خود را نماینده‌ای از زنان سینماگر ایرانی می‌دانم، امیدوارم در این مراسم وزیر ارشاد را ببینم و درباره مشکلات موجود سینمای ایران با او صحبت کنم.
این کارگردان ادامه داد: مدت‌ها است برای ساخت فیلم سینمایی "هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند" دوندگی می‌کنم اما متاسفانه شرایط ساخت این فیلم سینمایی محقق نشده است، امیدوارم در سال جدید به سینمای اجتماعی و فرهنگی توجه بیشتری شود.اولیت اصلی من فیلمسازی است.
درخشنده با اشاره به فرا رسیدن روز زن گفت: نمی‌توان نقش زنان در سینمای ایران را نادیده گرفت، شاید این حضور در نگاه اول در مقابل مردان کمرنگ باشد، اما در نگاهی جدی کوشش زنان سینماگر برای رسیدن به فضایی عادلانه و حرفه‌ای در سینمای ایران ستودنی است. امیدوارم شرایط بهتری برای فعالیت زنان سینماگر فراهم شود.
از فعالیت سینمایی پوران درخشنده در همایش و جشن گرامیداشت حضرت زهرا (س) و روز زن با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماری از هنرمندان سینما یکشنبه اول خردادماه در کاخ موزه سعدآباد برگزار می‌شود.
پوران درخشنده فیلم‌های سینمایی "رابطه"، "پرنده کوچک خوشبختی"، "بچه‌های ابدی"، "شمعی در باد" و... را در کارنامه دارد.

بازگشت >>
جستجو