Contact تماس با ما
Video Clips ويدئو
مشخصات فيلمها
English Site   English Site
 
 
آخرين فيلمها
خوابهای دنباله دار
خوابهای دنباله دار(1388)
گالري عكس ، تيزر
بچه هاي ابدي
بچه هاى ابدى(1385)
گالري عكس ، تيزر
روياي خيس
روياي خيس(1384)
گالري عكس ، تيزر
شمعي در باد
شمعي در باد(1382)
گالري عكس ، تيزر
عشق بدون مرز
شمعي در باد(1382)
گالري عكس ، تيزر
 
 
   
   
 

مراسم بزرگداشت پوران در خشنده شامگاه روز 13 اردیبهشت در حاشیه بیست و یکمین جشنواره فیلم کودک در تالار ابن سینا همدان با حضور مردم و سینماگران برگزار شد.

درخشنده در این مراسم ضمن تشکر از خانواده بزرگ سینمای ایران و مسئولان برای برگزاری مراسم بزرگداشت گفت: "هنگام نمایش فیلم "بچه های ابدی" متوجه گریه علی احمدی فر بازیگر فیلم شدم. به خود لرزیدم و فهمیدم سینما می تواند وسیله ای خطرناک و در عین حال بسیار آموزنده باشد. در همدان پدران و مادرانی را دیدم که همراه بچه ها برای دیدن آثار جشنواره به سینما می روند. امیدوارم این جشنواره که حرکتی موثر و خوب برای رسیدن به نقطه عطف سینمای کودک است تداوم داشته باشد."
ابوالحسن داودی نیز در مورد بزرگداشت درخشنده گفت: "بسیار خوشحالم از سینماگری تجلیل می شود که آثاری ارزشمند در حیطه سینمای کودکان و نوجوانان ساخته است. از 30 سال قبل و از دوران دانشجویی با خانم درخشنده آشنایی دارم. ایشان یکی از پایه گذاران سینمای کودک بعد از انقلاب است و جای خوشحالی دارد از هنرمندی در زمان حیاتش تجلیل و قدردانی می شود."
سیروس الوند نیز در مورد این بزرگداشت افزود: "جای هنرمندان در دل مردم است و برای آنها کار و فعالیت می کنند. امیدوارم فیلمسازانی نظیر خانم درخشنده و بنی اعتماد مورد حمایت بیشتری قرار بگیرند. خانم درخشنده ثابت کرد که هنر و سینما زن و مرد نمی شناسد و لیاقت و توانایی با جنسیت نسبتی ندارد."
ایرج نوذری نیز تاکید کرد: "پوران درخشنده نیاز به تعریف ندارد و نامش مشخصه همه چیز است. خانم درخشنده قطعا باز هم این راه را برای اعتلا و حمایت از سینمای کودک ادامه خواهد داد." مینو فزشچی هم گفت: "پوران درخشنده اولین زن سینماگر بعد از پیروزی انقلاب است که فیلم کودک ساخت و به جرات می توان او را کارگردانی منحصر بفرد دانست. فیلم های او مملو از عشق به خانواده است."
حجت الاسلام آقا حسینی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان نیز دیگر سخنران مراسم بزرگداشت و تجلیل از پوران درخشنده بود که در سخنانی گفت: "ما همدانی ها شادیم، چون هنرمندان ما شادند. لبخند هنرمندان ما باعث لبخند ماست. قامت ما بلند است، چون قامت هنر ما بلند است."
مراسم بزرگداشت پوران درخشنده با اجرای کامران ملکی و استقبال خوب مردم و سینماگران حاضر در جشنواره نظیر شاپور قریب، رویا تیموریان، مسعود رایگان، مریلا زارعی، رضا بابک، علی شاه حاتمی، مهوش شیخ الاسلامی، محمدرضا موئینی و حسین مختاری برگزار شد.

بازگشت >>
جستجو
بولتن جشنواره فيلم شهر - اسفند87
بولتن جشنواره فجر 27 - 21 بهمن 87
>> تمام بريده هاي جرايد <<