Contact تماس با ما
Video Clips ويدئو
مشخصات فيلمها
English Site   English Site
 
 
آخرين فيلمها
خوابهای دنباله دار
خوابهای دنباله دار(1388)
گالري عكس ، تيزر
بچه هاي ابدي
بچه هاى ابدى(1385)
گالري عكس ، تيزر
روياي خيس
روياي خيس(1384)
گالري عكس ، تيزر
شمعي در باد
شمعي در باد(1382)
گالري عكس ، تيزر
عشق بدون مرز
شمعي در باد(1382)
گالري عكس ، تيزر
 
 
   
   
 

پوران درخشنده با انتخاب بازيگران همداني سينماي ايران در اين استان فيلمي را براي کودکان همداني جلوي دوربين خواهد برد.

به نقل از روابط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي همدان، به دنبال برگزاري موفق بيست و يکمين جشنواره بين المللي فيلم کودک و نوجوان در همدان پوران درخشنده کارگردان مطرح سينماي ايران که با فيلم بچه هاي ابدي در جشنواره بيست و يکم حضور داشت تصميم به ساخت فيلم با موضوع کودک و نوجوان در همدان گرفت.
وي طي نشستي با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان همدان داشت، اظهار کرد: در طول جشنواره که استقبال مردم همدان را ديدم تصميم گرفتم فيلمي براي کودکان همداني در اين استان بسازم.
وي در ادامه افزود: براي اينکه مردم همدان احساس تعلق بيشتري به فيلم داشته باشند و آن را از خود بدانند، دو نفر از کودکان همداني را پس از تست و گزينش بعنوان بازيگران اصلي فيلم برمي گزينم.
به گفته وي، بازيگران بزرگسال فيلم را از هنرمندان مطرح سينماي کشور که اصليت آنها همداني باشد، از جمله پرويز پرستويي، قاسم زارع و هانيه توسلي انتخاب مي کنم.
وي در خصوص اين فيلم گفت: اين فيلم با گويش همداني ساخته خواهد شد و در آن به معرفي جاذبه هاي تاريخي و توريستي همدان خواهم پرداخت.
درخشنده ادامه داد: با توجه به تاکيد استاندار محترم، مقرر شد اين فيلم در جشنواره بين المللي فجر سالجاري و جشنواره بين المللي فيلم کودک و نوجوان شرکت کند که با توجه به فرصت اندک باقي مانده، مي طلبد همکاري هاي لازم در استان همدان انجام شود.
وي همچنين اضافه کرد: طرح فيلمي با موضوع شخصيت و زندگي ميرسيدعلي همداني را در دست دارم که در صورت فراهم شدن مقدمات آمادگي ساخت اين فيلم نيز در همدان ساخته مي شود.
در ادامه، زواري سرپرست اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامي استان همدان ضمن ابراز خرسندي از حضور درخشنده در استان و تصميم وي براي ساخت فيلم در استان بيان داشت: با توجه به برگزاري موفق جشنواره فيلم کودک و نوجوان در همدان براي همگان به اثبات رسيد که اين استان، داراي ظرفيت هاي بسيار بالايي جهت برگزاري و ساخت فيلم کودک است.
وي با اعلام آمادگي استانداري و اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامي جهت همکاري و تعامل در خصوص اعطاي مجوزهاي لازم و مساعدت در ساخت فيلم هاي پوران درخشنده در استان بيان داشت : پس از تنظيم موافقتنامه مراحل مقدماتي کار ظرف چند روز آينده شروع مي شود.

بازگشت >>
جستجو
بولتن جشنواره فيلم شهر - اسفند87
بولتن جشنواره فجر 27 - 21 بهمن 87
>> تمام بريده هاي جرايد <<