مجموعه آثار پوران درخشنده در راه است

حسین مسافر آستانه با بیان انکه تمام آثار پوران درخشنده را تا آنجا که وجود داشته باشد و رضایت مالکان و تهیه‌کنندگان را هم داشته باشیم منتشر خواهیم کرد، گفت: کار آماده‌سازی ارتقای کیفیت این آثار تمام شده است و در حال حاضر مراحل نهایی کارهای فنی را پشت سر می‌گذارد و خیلی زود در فرصتی بعد از جشنواره «یاس» آماده رونمایی خواهد شد.

او درباره‌ هدف مؤسسه‌ رسانه‌های تصویری از این فعالیت‌ها نیز گفت: هدف اصلی کاری که مؤسسه‌ ما انجام می‌دهد، حفظ‌ و ماندگاری این آثار است و در مراحل بعدی، بهره‌برداری آن برای عموم علاقه‌مندان و همینطور استفاده بهینه از این آثار در رسانه‌ جدید «V.O.D» مد نظر است.

مؤسسه‌ رسانه‌های تصویری پیش از این مجموعه‌آثار سینماگرانی چون ابراهیم حاتمی‌کیا، رسول ملاقلی‌پور، مسعود کیمیایی، کیومرث پوراحمد و رسول صدرعاملی را منتشر کرده است.

پوران درخشنده کارگردانی آثاری چون «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند»، «خواب‌های دنباله‌دار»، «بچه‌های ابدی»، «رویای خیس»،«پرنده کوچک خوشبختی»، «رابطه» و … را در کارنامه هنری‌ خود دارد .

 

4 دیدگاه در مورد “مجموعه آثار پوران درخشنده در راه است

  1. ******سرکار خانم پوران درخشنده
    شیر زن ایران زمین
    با عرض ادب و احترام
    می خواستم مطلب بسیار مهمی را با شما بزرگوار در میان بگذارم شاید این بار توانستم راز ١۵ ساله و بغض های شبانه ام را با شما در میان بگذارم
    فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند دقیقأ سرنوشت زندگی من بود
    کمکم کنید عاجزانه از شما طلب کمک مى کنم
    بی صبرانه منتظر پاسخ شما هستم.
    دوستون دارم..

  2. با عرض سلام و درود خدمت شما کارگردان فرهیخته و شجاع،درباره ی یک سناریو چطور میتونم با شما تماس بگیرم، یک فرهنگی شاغل در یکی از دبیرستانهای دخترانه هستم..

  3. سلام در مورد بیکاری جوانها خواهش میکنم یک فیلم بسازید. زندگی دوست من میتونه سوژه خیلی خوبی برای شما باشه،چون عواقب بیکاری و از نگاه های دیگه به مسولین نشون میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *