پیشنهاد پوران درخشنده برای نامگذاری تعدادی از خیابانهای شهر تهران بنام کارگردانان مطرح سینمایی

پوران درخشنده در دیدار با محمدجواد حق‌شناس نامه کانون کارگردانان سینمای ایران مبنی بر پیشنهاد نامگذاری معابری در شهر به نام کارگردانان مطرح سینمایی را تقدیم رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا کرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، صبح امروز پوران درخشنده کارگردان و تهیه کننده نامدار و ارزشمند سینما و نائب رئیس کارگردانان کشورمان با حضور در دفتر کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران نامه کانون کارگردانان سینمای ایران را تقدیم محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران کرد.

در این ملاقات پوران درخشنده ضمن تقدیر از حمایت حق شناس از برگزاری جشن هشتمین شب کارگردانان سینمای ایران در برج میلاد که در اسفند ماه سال گذشته صورت پذیرفت ،مراتب قدردانی از اقدامات فرهنگی که منجر به نامگذاری خیابانی بنام زنده یاد همایون شهنواز کارگردان تاثیرگذار سینما شد، پیشنهاد نامگذاری ۶ خیابان به نام کارگردانان سینمای ایران را مطرح کرد.

در خاتمه این ملاقات خانم  پوران درخشنده با اهداء لوح تقدیر کانون کارگردانان سینمای ایران به حق شناس مراتب تشکر خود را بیان کرد.

متن لوح تقدیر بدین شرح است:

«جناب آقای محمدجواد حق‌شناس

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران

بدین وسیله از جنابعالی و آن کمیسیون محترم ،در برگزاری باشکوه شب کارگردانان سینمای ایران در اسفندماه ۱۳۹۷ و همچنین از تلاش هایتان برای اختصاص روزی به عنوان کارگردانان در کنار آن نام گذاری خیابانی به نام زنده یاد همایون شهنواز، سپاسگزاری کرده و برای شما و آن کمیسیون محترم، فرصت خدمات بیشتر در جهت اعتلا و فرهنگ این مرز و بوم آرزو مندم.

پوران درخشنده :دبیر هشتمین جشن شب کارگردانان سینمای ایران
محسن امیر یوسفی :شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *